неделя, 24 юли 2011 г.

Warcraft III на български v1.26 patch

Изисквания:
Инсталиран WarCraft III RoC, инсталиран WarCraft III TFT
(Задължително)
Поддържана версия: Всички версии на Warcraft III TFT
Инсталация:
Стартирайте изтегления файл (Warcraft III BG Interface v1.26)
Задайте главната директория на играта.
Допълнителна информация:
Тази програма ще промени интерфейса на играта Ви на български
език и ще Ви позволи да пишете на кирилица в играта.
Автор и превод на проекта: Marchiano, Negodnicata

Линк за изтегляне: Download














9 коментара:

  1. Яко браво 10/10 за всичко ;) а да попитам да чакаме ли DotA на български ще е жестоко

    ОтговорИзтриване
  2. Беше замислено като идея, но има твърде доста за превеждане, а за това трябва още хора.

    ОтговорИзтриване
  3. аз мога да се заема но всмисъл не знам перфектно английски но ако ми кажете с коя програма всмисъл как става по лесните неща мога да се заема да ги преведа.. Всмисъл навит съм

    ОтговорИзтриване
  4. Който има желание да преведе Dota, може да го направи директно като се свърже с авторите на картата http://www.getdota.com/contact

    ОтговорИзтриване
  5. Да но сам няма да мога да го направя всмисъл нали и вие ще помагате...

    ОтговорИзтриване
  6. кажи ми само каква програма ми трябва да започна превода

    ОтговорИзтриване
  7. Не ние няма да превеждаме Dota, а за програма най-добре директно да говориш със създателите те ще те улеснят напълно и ще ти дадат насоки.

    ОтговорИзтриване
  8. Warcraft 1.26 BG
    https://www.dropbox.com/s/j6dv3q2hrr4ujo0/Warcraft%20III%20BG%20Interface%20v1.26%20Patch.exe

    ОтговорИзтриване